2019. május 26., vasárnap




Mit látsz te? Hogy normál tartományban van a vércukorszintem.
Mit látok én? Azt, hogy a tavasz megérkeztével több alkalommal, néhány napig, de csak bizonyos napszakban, olyan drasztikusan lecsökken a bázisigényem, hogy 10%-os bázissal nyomtam este nyolctól, hajnal háromig. Háromnegyed óránként-óránként keltem mérni, és 8-cal keltem. Normál esetben ezzel a belenyúlással már a csillagos eget verné a cukrom.
Nem, nincs köze a bevett gyógyszerekhez. Nem, nincs köze a női nemi ciklushoz. Nem, nincs köze az étkezéshez. Nem, nincs köze a mozgáshoz. Nem, nincs köze a keringő inzulintöbblethez (lévén nekem az szinte nincs is).
Hogy miért mutatom? Mert erről is beszélek, ha instabil anyagcserét mondok. És ez még a kevéssé rémisztő része. És, mert nem vagyok egyedül vele. Pacsi, instabil anyagcseréjű egyesek!
#deadpancreasgang #goguys #tryingtomanage #doingmybest #mirejóapumpa #továbbéstovábbpróbálkozni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése